2013. július 28., vasárnap

Adidas Uk 10es 28as kislánycipő! - Jelenlegi ára: 1 900 Ft

Eladó ez a nagyon egyedi adidas kislány cipő!
Sajnos mindkét orrán egy körömnyi nagyságú kis kopás van, amit a kislányom úgy szerzett, hogy lefékezte az oviba a kismotort!
Az orrán a bőrt húzta le, de nincs kilukadva vagy kiszakadva, csak sajna látszik rajta!
Nekünk már kicsi, így nem vinném cipészhez! Nagyon egyedi és nagyon szép kis cipő, szerintem még így is használható, mi is használtuk volna de sajna kicsi!
Az eredeti ára 35euró volt, németországba vásároltam!
Szerintem becsapós a mérete, mert 28as van benne, az uk 10es, és szerintem ha a belső talphosszt nézzük akkor kisebb!
Az én kislányom akkor hordta amikor 27es volt a lába!
Most az eredeti ár töredékéért adom, a hibálya miatt is!


Jelenlegi ára: 1 900 Ft

Az aukció vége: 2013-08-01 14:56
. Adidas Uk 10es 28as kislánycipő! - Jelenlegi ára: 1 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése